"Brainstorminom" smarkiai ir sugalvojome, kad turėtume spėti. BET. Nėra variklio, nėra laidyno, nėra programuojamo ECU Toyotos varikliui. Geriausiai mums pažystamas ir pigiausias variklis pasirodė BMW M5TUB28. Imam visai neišmanią Nokia ir kreipiamės normaliausius ir linksmiausius naudotų detalių pardavėjus "ALGauto LT". Sutariame susitikti. Susitikimas baigiasi variklio kėlimu į automobilį. GAVOM! Myliu Jus chebra! :)
Vakare imam iš lentynos superines Diveriks priekines šakes su išsukimo komplektu, einam per kažkokį rudenišką visai nepavasarišką orą į lauką, ir radę BMW stovintį kažkur kieme ant "jack stand'ų" pradedam darbus. Šalta šlapia, bet užsidegimas ir komandos draugų pagalba viską sudelioja į vietas. Mašina ant ratų, po kokių dviejų mėnesių pertraukos! Oooo taip. Tada stumėm į vidų kokią valandą, bet čia neesmė.
Šeštadienis praleistas AudiFan'ų velykiniame slolome, smagu buvo. Toliau poilsis.
Nuotraukoje taikomos babinos nuo Audi
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą